wtorek, 8 grudnia 2009

~30~

Witam! Nie było mnie jakiś czas, ale wyjaśniłam to wpoprzedniej notce. 2 grudnia miałam wizytę u lekarza, z Amelką jest wszystko ok,położenie płodu główkowe, serce 4-jamowe, akcja miarowa, komory bocznenieposzerzone, kręgosłup symetryczny, żołądek, nerki, pęcherz moczowy wmiejscach typowych, łożysko ściana przednia, no i szyjka długa zamknięta.Maleńka waży 1002g. Na chwilę obecną leci nam 29 tydzień ciąży. Amelia całyczas dokucza mamusi kopniaczkami, prawie cały dzień jest aktywna, czuję jejkażdy ruch. Lekarz nawet dla upewnienia na usg zrobił nam zdjęcie cipeczkinaszego maleństwa, żebyśmy mieli już 100% pewność. Kolejną wizytę mamy 17grudnia. A już niedługo ślub. Dzień na który czekam od tak dawna. Już mam sukienkęw kolorze ecru, długą, taką ciągnącą się po ziemi. W końcu to tylko cywilny, apójdę jak prawie do kościelnego. Jeszcze tylko muszę sobie kupić jakieśpantofelki na  niskim obcasie, i coś dowłosów.. Moja mama namawia mnie na diadem, że ładnie wygląda we włosach. Mnieteż się podoba, ale nie wiem jak będę w nim wyglądać. Nawet nie wiem jaką będęmiała fryzurę. Chciałabym loczki takie ładne puszczone na ramiona.. I diademwłaśnie pasuję do takiej fryzury, ale nie wiem czy nie mam za krótkich włosów…Tak siedzę i patrzę po różnych stronach, jakie fryzury proponują na ślub, alenic ciekawego nie widzę dla siebie, bo prawie wszystkie te modelki mają ładnedługie włosy, a nie takie pióra jak ja.  Zamierzam się pofarbować na czekoladowybrąz.  Nie wiem jak będę wyglądać w takimkolorze, ale na chwilę obecną na włosach mam czarny kolor. Trzeba coś w sobiezmienić przed tym wielkim dniem, no nie? No właśnie. Teraz mam troszkę więcejczasu to poodwiedzam sobie Was troszeczkę, no i pozmieniam troszkę na blogu..Może jakiś ładny szablon znajdę? Kto wie.

Pozdrawiam!

0 komentarze:

Prześlij komentarz