czwartek, 18 lutego 2010

~38~

Hejka! Amelia już jest z nami równy tydzień :-) Powoli się docieramy, malutka jest spokojna jak nie wiem. Prawie cały czas śpi, budzi się tylko na cycucha i na zmianę pieluszki :-) Oby już tak pozostało, heh. Noce ładnie przesypia, budzi się tylko 2 razy :-O. Powinnam ją budzić co najwięcej 3 h na karmienie, ale kiedy ją budzę ona nie chcę. Kiedy jest głodna to sama się budzi, więc mamy tylko 2 pobudki. Jestem wypoczęta, a każdy się dziwi, bo kojarzy sobie noworodka z nieprzespanymi nocami, podpuchniętymi oczami u matki, i w ogóle, a ja, wypoczęta, zero worów pod oczami, normalnie cud! hehe. M załatwił sobie opiekę na mnie 2 tyg, bo jestem po cc, myślałam, że będzie gorzej, ale podobno jak to mój M mówi, skaczę jak młoda sarenka :-P, nawet nauczyłam się zastrzyki sama sobie robić! hehe. Później jak malutka się obudzi, to zrobię jej sesję zdjęciową, i wrzucę fotki :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz