piątek, 29 stycznia 2010

~36~

Hej! Nadal leżymy w szpitalu, Pan Ordynator zapowiedział Nam, że jeżeli białko w moczu nie cofnie się w ciągu przyszłych 2 tygodni, to rodzimy, a jeżeli się cofnie to będzie dobrze, i nie będziemy przyspieszać porodu! No, a na dodatek, wg Pana Ordynatora jestem w 35 tygodniu i 1 dniu, nie wiem jak on to liczył, ale się upiera, że tak jest. W sumie nie robi mi to żadnej różnicy, ale te 4 dni są. Dzidzia w zeszłą niedziele na usg ważyła 2200g a już w środę ważyła 2500g! Rośnie jak na drożdżach, i jestem z niej bardzo dumna! Kopie cały czas, stópki wpycha mi pod żebra, strasznie dokucza mamusi. Ale najważniejsze, że z nią wszystko w jak najlepszym porządku. Ja kończę, bo zaraz mam ktg. Trzymajcie się!!!!

PS. Dzięki za miłe słowa!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz