poniedziałek, 19 października 2009

~1~

Witam! To mój pierwszy post i nie za bardzo wiem, od czego mam zacząć ;p 


No..


Jestem w 21tc i 2dc, czyli końcówka 5tego m-ca, ahh już tyle za mną.. No i niby 131 dni do narodzin mojego maleństwa ;) Już się nie mogę doczekać, aż będę mogła wziąć tą małą kruszynkę na ręcę, dotknąć, pogłaskać.. Ciągle myślę o tej dzidzi, która tam buszuje w brzuszku, kopie, fikołki robi.. Ostatnio nawet czkawkę miewa ten bąbel.. Każde kopnięcie, każdy ruch już czuję.. Ciągle kupuję coraz to fajniejsze ubranka dla mojej małej.. Jeszcze tylko wózek i łożeczko...no i pościel i wszystko! W linkach umieściłam najfajniesze stronki, gdzie można zamówić ubranka dla dziecka, wyprawkę, mebelki, a nawet pościel! hehe, Mam nadzieję, że przydadzą się Wam ;)



No to do następnego napisania! ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz