czwartek, 22 października 2009

~10~

Urodziny, urodziny i po urodzinach ;)

Wczoraj byliśmy z Ł u teściowej, wiecie, kawka,  ciasto itd ;P Pogadaliśmy troszkę, potem Ł zabrał mnie do Piwniczki..taki bar.. Sobie kupił piwo, mi colę.. Posiedzieliśmy trochę, przewinęło się pełno jego znjaomych, tak, wielu on ma znajomych.. Posiiedzieliśmy i do domku.. Nie był to jakiś specjalny dzień.. 

Rozmawiałam z koleżanką, i wspominałyśmy, że tak niedawno szykowałyśmy naszą 18stkę, a teraz już 19stka, i każda w innym kierunku.. Ona z przyszłym mężem w Wlk. Brytanii, a ja spodziewam się dziecka z facetem na którego kiedyś w ogóle bym nie spojrzała, a teraz jestem w nim zakochana po uszy...

Dziwne rzeczy dzieją się na tym świecie..

Amelka kopie jak nie wiem.. Wczoraj była taka ruchliwa, że aż bolało.. 

Aha, no tak zapomniałabym..

Dzięki kffiatek za życzenia :)

Do później!

0 komentarze:

Prześlij komentarz