piątek, 23 października 2009

~12~

Kurczę naprawdę! Co się dzisiaj dzieje.. bardzo smutny Obudziłam się z fajnym humorkiem, wszystko było cacy, a teraz jakoś dziwnie się czuję.. Źle mi coś jest sceptyczny  I sama nie wiem dlaczego.. Jeszcze na dodatek zaczęłam robić pranie, ale niestety nie skończyłam, bo pralka mi się przegrzała i muszę odczekać jakieś 30 min.. A zamierzałam po praniu się zdrzemnąć oczko 

Robiłam dzisiaj testy na prawko... Wkurza mnie to, bo muszę się uczyć, a nie mam natchnienia jakoś.. i niestety muszę się zmuszać wstyd  no bo egzamin już w środę..tuż tuż.

Śpiąca jestem, oczy mnie bolą..

Jutro sobota, a ja kompletnie nie wiem co na obiad zrobić... Hmm.. Może udka w sosie? Do tego ziemniaczki.. Akurat mam całego kurczaka, to sobie rozmrożę przez noc, i rano będzie gotowy do obiadku..  uśmieszek 
Chyba wypiję jakąś kawkę, bo przecież coś nie tak się ze mną dzieje.. Usypiam przed komputerem, i pół godziny notkę piszę! Ł dopiero wróci do domku o 23, to zasta mnie śpiącą już  myśli 

Chciałam dzisiaj porobić zdjęcia brzuszka, akurat troszkę urÓsł, ale baterie mi siadły w aparacie, a z telefonu nie ciekawe zdj wychodzą.. wrr 

No nie! Właśnie zauważyłam, że przegapiłam BrzydUlę!!!  wrr obrażony 

Wiedziałam, że coś jest nie tak.. Ehh. Ja to mam przekichane..

Lecę.. Papatki  papa  nie powiem 

0 komentarze:

Prześlij komentarz