wtorek, 20 października 2009

~8~

Kurka wodna! Ale ja mam smaki!

Przed chwilą wtrynżoliłam całą paczkę orzechowych chrupek Bingo, kilka cukierków mlecznych, 2 kubki rosołu, kawę, paluszki, i mam ochotę na świeżą bułeczkę z masełkiem, szynusią, serkiem, pomidorkiem i ogóreczkiem, a to wszystko doprawione szczypiorkiem  i solą.. Mniam mniam..

Na początku ciąży przytyłam 10kg, gdy zmniejszałam ilość wypalanych papierosów, a teraz nic! Waże 73kg od tamtego momentu, i nic. Ani grama od 3 miesięcy! A jem więcej niż nie jeden chłop!

I to coraz to lepsze smakołyki..

Wrzucę zdjęcie kombinezona, który moja teściówka wynalazła dla kruszynki..


  
A to super olbrzymie buty!
    
No i superdresy!
  

Jak narazie to malutka część ostatnich zakupów..hehe. 

Jeszcze mam fajniutki jeansy dla noworodka.. Takie z różowymi haftowanymi kwiatuszkami :) Jak sobie pomyślę, że już niedługo będę moją malutką ubierać w takie olbrzymie ubranka, to aż łezka mi się w oku kręci ;) 
Wszystko mam różowe.. Ani jednej rzeczy nie mam dla chłopca. A z niebieskich rzeczy to mam wełniany błękitny sweterek, od środka polarowy, i kangurkę z kapturem futrzastą o.O
Może jak będę robić porządki w szafach, miejsca dla Amelki, to zrobie przy okazji zdjęcia..! Teraz lecę sobie herbatki zrobić i siądę przed brzydulą ^.^



  

0 komentarze:

Prześlij komentarz