środa, 18 listopada 2009

~26~

Jeździłam dzisiaj po południu z moją mamą za łóżeczkami, wózkami, i takimi pierdółkami ;)
Znalazłam w Częstochowie kilka sklepów, gdzie naprawdę mają fajne ceny! Znalazłam łóżeczko, które jest dla mnie idealne! za 270zł! Nazywa się RADEK, ma żłobiony księżyc, i takie małe gwiazdki z tyłu..tzn no, nie wiem jak to opisać!  
Tak spodobało mi się to łóżeczko, że chyba nie odpuszczę :)
A poza tym materac kokos, pianka, gryka znalazłam za 60zł! Nie wiedziałam, że taki tani się znajdzie w sklepie normalnie. Wybrałam już sobie nawet przewijak z taką żyrafą ogromną ;)
A co do wózków to się naoglądałam dzisiaj ich co nie miara.. Najeździłam się nimi, tak, że starczy mi już do porodu. Spodobał mi się taki jeden, jaskrawo-zielony, nie pamiętam jaka firma, mam nazwę w katalogu, ale zostawiłam ją u mamy w samochodzie... Jutro może odbiorę od mamy te foldery, i powiem Wam jak się nazywa... Jest strasznie kompaktowy! Gondolkę ma taką malutką, że szok! Bez problemu zmieszczę się z nim w windzie, i do tego jakieś dwie osoby wejdą! Duży kosz na zakupy.. i wgl. Aha no i jako jedyny z tych które oglądałam zamiast torby miał plecak ;P 4-kołowy, koła duże pompowane. No, chyba się w nim zakochałam. Kurka szkoda, że zapomniałam nazwy tego wózeczka.. No i kosztował coś ok 1 000zł, ale mam zamiar tyle przeznaczyć na dobry wózek ;) Tzn moja mama będzie płacić, nie ja.  Mają niezłe ceny i ogromny wybór w wózkach, łóżeczkach, pościelach, zabawkach, stoliczkach, i tym podobne.. ehh, ale się napisałam. Próbowałam znaleźć ten wózek, który mi się spodobał na fotkach, ale nie ma go ;( Więc pokaże,Wam go dopiero jak będę miała folder.


Pa ;* :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz